My Lunatic Life

My Lunatic Life

Megérkezett a csomagom

2019. október 02. - SoLuna9229

Igazából már tegnap megérkezett a szuper új cipőm, amit rendeltem Németországból. Egy ici-picit nagy mondjuk. Nem zavaróan egyébként, de nem teljesen passzentos a méret. De ha ennél egy számmal kisebbet rendeltem volna, az meg pont szorítaná a lábamat. Majd valamikor veszek bele talpbetétet, meg sarokfogót, és úgy már reményeim szerint tökéletes lesz. Ahhoz képest, hogy előző héten, csütörtök este rendeltem, szerintem hamar megkaptam a csomagomat. Pláne úgy, hogy a hétvége eleve kiesett. Tulajdonképpen három munkanapot vett igénybe a kiszállítás. Minden elismerésem a DHL-é, és az osztrák postáé, szerintem fantasztikus munkát végeztek.

Kaptam a cipő mellé apró ajándékokat is a webshoptól. Kulcstartót, matricákat, gumicukrot. Filléres tételek persze, de én szeretem az ilyen figyelmes gesztusokat. Sajnos az ilyesmi ritka a mai világban, úgyhogy én különösen nagyra értékelem a dolgot. Írtam is egy köszönetnyilvánító levelet nekik, meg ajánlást a Facebookon. 

Amúgy ha valaki hozzám hasonlóan szintén rá lenne kattanva az alternatív divatra, akkor a Darkstore.de oldalt jó szívvel merem ajánlani. Nekem a rendeléssel kapcsolatban volt egy kérdésem, úgyhogy mielőtt kifizettem a cuccot, felhívtam őket telefonon, és baromi segítőkészek voltak. A német webshopok közül még a Wonderland 13-mal szemezgetek nagyon. A jővőben őket is ki szeretném majd próbálni.

Ma elég kemény volt a meló. Őszintén szólva nem bántam volna, ha előbb végzünk, de nem panaszkodom. Hazafelé, a metrón ülve átestem a holtponton, és mire hazaértem, már totál fel voltam pörögve, és vásárolgathatnékom volt, úgyhogy benéztem a Leinerbe. Imádom a Leinert, szerintem az egyik legjobb lakberendezési áruház egész Ausztriában. Hozzám közel van egy óriási, sokemeletes üzletük, és napokat tudnék eltölteni azzal, hogy csak nézelődöm. Legtöbbször egyébként is csak nézelődöm náluk, mert bár brutális a választék, és nagyon klassz holmijaik vannak, de még helyi viszonyok között is drágának számítanak.

Eredetileg késbakot, és pogácsaszaggatót akartam venni. Átnéztem, tűvé tettem értük mindent, de sajnos egyáltalán nem találtam, még csak hasonló dolgokat sem. Vettem viszont két darab nagyobb méretű filckosarat. Méretben pont passzolnak a könyvespolcom legalsó részéhez. Oké, nyilván passzolnak, mivel korábban már lemértem az ominózus polcot. Illetve vettem még négy darab kisebb, olcsó műanyag tárolókosarat a konyhába.

Lassan, de biztosan haladok az őszi nagytakarítással is egyébként. A konyhában már a múlt héten portalanítottam a reluxát, megpucoltam az ablakot, és kimostam a függönyt is. Portalanítottam a radiátorokat is. Apropó radiátor, elindult végre a fűtési szezon. 

Leinerezés után megcsináltam a komplett konyhaszekrényt, alul-felül, kívül-belül áttörölgettem Ciffel. Átrendeztem kicsit a dolgokat is. A szekrény tetején sikerült egy kevéske helyett felszabadítanom. úgyhogy a pohárkészlet, a rizsfőző, és a turmixgép mellé felkerült a melegszendvicssütő, egy nagyobb műanyag tál, illetve egy diszdobozos spagetti. Az volt a koncepcióm, hogy a ritkábban használt kisgépeket, és egyéb holmikat pakolom fel.

A szekrényből mindent kipakoltam, és a teljesen steril, csilli-villi polcokra vissza mindent, de ezúttal sokkal átgondoltabban, és átláthatóbban. Szétválogattam a fűszereket, illetve a vörös-, meg a fokhagymát a frissen vásárolt kis műanyag kosárkákba. Amelyik hagymán látszott, hogy közeleg a vég, azokat meg kidobáltam. Nagyon menőn néz ki a végeredmény. Külön szekciót kaptak a rizsek, a lisztek, a cukrok és egyéb édesítőszerek, illetve kialakítottam egy kis sushi-sarkot is a felső polc jobb szélén. Lejárati dátumokat is átnéztem, és örömmel konstatáltam, hogy a két szem hagymnán, meg a kukoricapelyhen kívül semmit sem kell kidobnom. Nagyon utálok ugyanis kaját kidobni. 

Kívül-belül tisztára pucoltam a mikrót, a vízforralót, illetve szétkaptam, és elmostam/lemostam a Dolce Gustót is. Már csak vízkötelenítenem kell az utóbbi két holmit, és pipa ez is.

Egyelőre nem tudok tovább haladni, mert éppen várom, hogy megszáradjon minden, amit elmostam, úgyhogy mára ennyi. A következő projekt a hűtő lesz, meg a mosogató alatti szekrény. Ha van valami, amit tiszta szívből utálok, az a hűtőtakarítás. A kis szekrény is kupis. Nem koszos, de határozottan rumlis. Tudniillik ott tárolom a szivacsokat, Wettexeket, meg az elfekvőben lévő virágcserepeket, és ezek be vannak csak úgy dobálva oda. 

A pultot kell még kitalálnom okosan. Van egy bútordarabom, eredetileg a hálóban volt, amikor beköltöztem. Egy kisebb, kétajtós, kábé derékmagasságig érő komód. Ezt a beköltözést követően azonnal átvittem a konyhába, és tök fasza munkapult, mellesleg a frissen elmosott edényeket is ezen szárítom, a belsejében pedig fazekakat, serpenyőket, lábasokat, és evőeszközöket tárolok. Minden ilyesmi elfér benne, de időnként kényelmetlen tud lenni, amikor a legaljáról kell előkotornom mondjuk a legnagyobb serpenyőmet. Fasza lenne az evőeszközöket is szétválogatni, mert időnként nagyon idegesítő az is, amikor át kell túrnom az egészet egy kibaszott kávéskanál után. Egyébként a konyhával lassan elkészülök. A WC-t, meg a fürdőt rendszeresen takarítom, azokkal nincs semmi egyéb teendőm a szokásos dolgokon kívül, viszont a háló még hátravan. Az brutális lesz a kevés hely miatt. Mindent ide-oda pakolgatni, kihúzogatni, meg tologatni... hát, nagyon nem várom. Mindegy, túl kell esni ezen három havonta, és akkor egy darabig megint le van tudva. 

A bejegyzés trackback címe:

https://moonchild.blog.hu/api/trackback/id/tr9915189312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása